ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (fax: 22870 23374)

Υπάλληλος Κ.Ε.Π.

Γεωργία Παπαγεωργίου

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

2287360112

Υπάλληλος Κ.Ε.Π.

Μαρία Ρηγοπούλου

 

2287360112 

Υπάλληλος Κ.Ε.Π.

Κατερίνα Ανδρουλιδάκη

 

2287360112 

Υπάλληλος Κ.Ε.Π.

Χριστίνα Λάσκαρη

 

2287360126 

 

 

Το ΚΕΠ του Δήμου Μήλου ξεκίνησε την λειτουργία του τον Σεπτέμβριο του 2002. Καθημερινά το επισκέπτονται δεκάδες κάτοικοι, ανά έτος εξυπηρετεί χιλιάδες υποθέσεις πολιτών. Σκοπός του είναι η ποιοτική βελτίωση των συνθηκών εξυπηρέτησης των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες.

Με την επίσκεψή σας στο Κ.Ε.Π. μπορείτε να έχετε:
26473-kep
ΑΜΕΣΑ:
- Πληροφόρηση για όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου

- Θεώρηση γνησίου υπογραφής

- Επικύρωση διοικητικών Εγγράφων

-Χορήγηση φορολογικής ενημερότητας

-Χορήγηση παραβόλων


ΕΜΜΕΣΑ:
Διεκπεραίωση αιτημάτων αναφορικά με διαδικασίες σχετιζόμενες με τον δημόσιο τομέα.
Ειδικότερα, διεκπεραίωση υποθέσεων που αφορούν:
- Δήμους

- Πρωτοδικεία & Εισαγγελίες

- Ασφαλιστικά Ταμεία

- Στρατολογικά Γραφεία

-Πανεπιστήμια

-Υπουργεία & λοιπές υπηρεσίες

Συγκεκριμένα το ΚΕΠ:

- Παρέχει διοικητικές πληροφορίες και διεκπεραιώνει υποθέσεις των πολιτών από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης, σε συνεργασία

με τις καθ’ ύλη αρμόδιες υπηρεσίες.

-  Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που χρειάζονται για τη διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων.

- Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών, για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου που τα στοιχεία των καταχωρεί σε ειδικό πρωτόκολλο.

- Διαθέτει, για διευκόλυνσή τους, έντυπα αιτήσεων κατά το άρθρο 3 παρ. 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.

- Ελέγχει την πληρότητα των αιτήσεων των πολιτών και σε περίπτωση που για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης χρειάζονται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, το Κ.Ε.Π. τα αναζητά και τα παραλαμβάνει με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, από τις αρμόδιες υπηρεσίες ύστερα από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.

- Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσία, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο. Παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο και το επιδίδει στον πολίτη, ή το αποστέλλει στη διεύθυνση που έχει δηλωθεί με συστημένη επιστολή και αντικαταβολή.

- Επικυρώνει, διοικητικά έγγραφα, θεωρεί το γνήσιο της υπογραφής, χορηγεί υπεύθυνες δηλώσεις.

- Χορηγεί το αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας, μέσω ηλεκτρονικής διασύνδεσης με το TAXIS.

- Διεκπεραιώνει τις διοικητικές διαδικασίες που καθορίζονται με κοινές αποφάσεις του Υπουργού Εσωτερικών και κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού.

-Υποδέχεται από τα άλλα Κ.Ε.Π. αιτήσεις πολιτών που η διεκπεραίωσή των εμπίπτει στις αρμόδιες του Δήμου.

- Προωθεί τα αιτήματα στις αρμόδιες για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσίες, παρακολουθεί τη διαδικασία ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 18747 διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόμιμων χρονικών προθεσμιών, παραλαμβάνει το σχετικό έγγραφο και το

αποστέλλει στο Κ.Ε.Π. της αρχικής υποβολής της αίτησης.

- Τηρεί τα σχετικά με τη διακίνηση των αιτήσεων πολιτών που αναφέρονται πιο πάνω στατιστικά στοιχεία υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών.